maandag 24 januari 2011

jaar3 n4

TiriTator       3e jaargang nr. 4  WEER EEN NIEUW RUBRIEK
 -FoTo (door Martijn)--MoppenTrommel--NIEUW!!KeekopdeWeek--Cartoonrubriek--en meer!!

NieuwKeekopdeWeek
Tiemen keek weer eens net als elke dag naar zijn blog en kreeg toen een berichtje van de mensen van blogger hierin stond een korte uitleg van de weer eens verbeterde berichten pagina ik kon nu ook filmpjes in de berichten zetten en dan dus niet alleen een link. Toen kwam er ineens bij 'de wereld draait door' een stuk over een geslaagde grap door de belgiërs met mobistar een bedrijf waarvan de telefoonwachtijden te groot zijn. Net te laat voor de vorige TiRiTator dus begint deze rubriek pas vanaf nu. Zodat dit filmpje er bij kan komen! Veel lees kijkplezier!!!

MoppenTrommel
Moeder tegen Mientje: "Schat, ik ben zwanger, leuk hè?"
Meteen begint Mientje te huilen: "ben ik dan nu al versleten?"

"Mammie, ben ik lief?
"Natuurlijk, kind".
"En ben ik ook eerlijk?"
"Zeker".
"Waarom heb je dat schaaltje met bonbons dan helemaal boven op de kast
gezet zodat ik er niet bij kan?"

FoTo                            door Martijn

Te Breda
Tip
Wil jij weten hoeveel baby's er zijn geboren met jouw naam? Of waar hij vandaan komt? Ga dan naar:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey, leuk dat je een reactie wil toevoegen!
Hieronder heb ik een reactieformulier toegevoegd. Vul dit even in (gegevens worden niet misbruikt en je kan anoniem blijven) en schrijf vervolgens je reactie.
De redactie van de TiRiTator

Zoeken in deze blog

Volgers