donderdag 21 juli 2011

jaar3 n11

TiRiTator                      Vernieuwing                3e jaargang nr. 11

- mini versie - minie versie - mini versie -

Van de redactie

Kijk naar de pageviews!

Het is feest en niet omdat het kerst is of de vakantie er al aan zit te komen! Nee, dit keer is het feest omdat deze site precies 1,111 pageviews heeft gehad! Een mooi aantal vind ikzelf en daarom heb ik hiernaast het bewijs toegevoegd.
Ikzelf ben van plan het maken van de TiRiTator op te pakken ondanks dat Rick er onlangs mee is gestopt. Ik hoop op blije reacties als ik zeg dat ik mijn best zal gaan doen om nog meer lol, gezelligheid en info in de TiRiTator te stoppen. Check voortaan elke week de site en je zal versteld staan van al die nieuwe TiRiTator's die er op je staan te wachten. Hierbeneden heb ik een stuk geschreven over de vernieuwingen op de site. Misschien is het de moeite die even door te nemen. Voor nu 'heul veul leesplezier'.

 Vernieuwingen op deze site!
Want zoals jullie misschien al hebben gezien is ook deze site veranderd. Ik heb i.p.v. een zwarte achtergrond nu een grijze achtergrond geplaatst zodat de teksten veel beter leesbaar zijn en het prettiger is om ze te lezen. Ook de is in de zij vensters een rood/paarse kleur toegevoegd die het geheel er mooi uit laat zien maar ook het lezen prettiger maakt!
  • Volgen via e-mail ja dat kan nu dus ook! Deze button>zorgt daarvoor! geeft je e-mail op (die natuurlijk niet met anderen wordt gedeeld) en elke keer wanneer er een nieuwe TiRiTator op je staat te wachten krijg je een mailtje!
  • Binnenkort zal ik ervoor zorgen dat ook het onderste gedeelte van de site wordt ververst. Daar voor in de plaats zal dan een plek vrij komen voor een wekelijks column en voor meer informatie over diverse dingen.
  • Dit is nog niet alles veel vernieuwingen zullen volgen. En ik ga proberen om alleen maar dingen te verbeteren en dingen toe te voegen.

Gadgets

Een handige manier om in de kerststemming te komen!



Handig kunnen die baby's ons niet meer pesten met het expres weg gooien van hun lepels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey, leuk dat je een reactie wil toevoegen!
Hieronder heb ik een reactieformulier toegevoegd. Vul dit even in (gegevens worden niet misbruikt en je kan anoniem blijven) en schrijf vervolgens je reactie.
De redactie van de TiRiTator

Zoeken in deze blog

Volgers