vrijdag 3 februari 2012

extra

Voor een succesvolle blog zijn meerdere dingen nodig. Je moet vaak comments posten. Veel links in je berichten plaatsen, een actieve vriendengroep hebben en......natuurlijk een mooi webpagina hebben! Om de week publiceert Blogger weer info om ons op de hoogte te houden van de Blogger wereld. Soms ook met de aankondiging van nieuwe mogelijkheden en verbeterigen. Deze berichten lees ik altijd even door. En ik heb bedacht om vandaag een aantal van deze mogelijkheden te gaan toepassen! Kijk maar eens door wat je van de aangepaste dingen op mijn blog vindt:


1. Een reactie op een reactie, een reactie op een reactie van een reactie, enz
Jazeker dit is dus een van de nieuwe mogelijkheden van mijn Blog! Ik heb bij dit bericht ook een voorbeeld gegeven. Kijk maar eens bij de reacties op dit bericht!


2.Onduidelijke teksten
Toegegeven. Ik had het lettertype voor de berichten al aangepast. Van een of ander onduidelijk lettertype naar Arial. Zo is het fijner te lezen. Toen dit goed beviel heb ik ook de teksten bij aparte vlakken naar Arial omgezet.


3. Verbeterd blogarchief
De mogelijkheid om oude berichten snel op te zoeken was al geruime tijd aanwezig. Maar 't blogarchief zag er nogal onoverzichtelijk uit doordat woorden soms op twee verschillende regels stonden of er soms ineens een ander lettertype tussenstond. Nu is 't allemaal neergeschreven met Arial en heb ik m'n best gedaan om alles duidelijk neer te zetten.


4. Extra bladen zonder enige toevoegende waarde
Extra bladen zoals de slidebar met random youtube filmpjes zijn weggehaald. Deze maakten de site nogal chaotisch. Hopelijk is dit probleem nu verholpen


5. Reactie op jouw reactie
Wanneer jij reageert op een bericht door een reactie op de site toe te voegen zal ik binnen 'n week reageren op jouw reactie!

6. Binnenkort
Eerst kon je de site al tweeten via Twitter en 'liken' via Facebook. Deze mogelijkheid hebben we tijdelijk moeten verwijderen door enkele problemen. Wanneer deze verholpen zijn, en wij hopen zo snel mogelijk, zal ik jullie allen een mailtje sturen. Want dan verschijnen de functies weer.

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. En dan hier dus een reactie op de reactie,
      Gewoon gedaan door op de rode knop 'Beantwoorden' direct onder de reactie waarop ik wil reageren

      Verwijderen
    2. Natuurlijk kan ik ook gewoon blijven reageren op het bericht in plaats van dat dat per se op de reactie moet. Kijk maar!

      Verwijderen

Hey, leuk dat je een reactie wil toevoegen!
Hieronder heb ik een reactieformulier toegevoegd. Vul dit even in (gegevens worden niet misbruikt en je kan anoniem blijven) en schrijf vervolgens je reactie.
De redactie van de TiRiTator

Zoeken in deze blog

Volgers